Valgresultat 2024

Dette års skolebestyrelse

I forbindelse med valg til skolebestyrelsen 2024 er betingelserne for fredsvalg opfyldt. Det betyder, at vi nu kan offentliggøre resultatet af dette års valg til skolebestyrelsen. Bestyrelsesmedlemmerne David Hildebrandt (siddende formand) og Christian Dam er begge genvalgt til bestyrelsen, og Said Lehmkuhl er genvalgt som 1. suppleant.

Ny bestyrelse

Den samlede bestyrelse består nu af følgende medlemmer:

• David Hildebrandt (formand)

• Paul Bonde Christiansen (næst.form.)

• Mette Aagaard Hoier (forældrerepræsentant)

• Betina Hansen (forældrerepræsentant)

• Karina Andersen (forældrerepræsentant)

• Klaus Iskov (forældrerepræsentant)

• Christian Dam (forældrerepræsentant)

• Charlotte Holm (medarbejderrepræsentant)

• Linda Gjelstrup (medarbejderrepræsentant)

• Mike Foss (sekretær/ledelsen)

• Ditte Kou Jørgensen (ledelsen)

• Said Lehmkuhl (1. suppleant)

Dialog med bestyrelsen og forældretilfredshed

Hvis du gerne vil høre mere om bestyrelsesarbejdet eller i dialog med vores bestyrelse, kan du kontakte formand David Hildebrandt her på AULA.

Bestyrelsen afholder bestyrelsesmøder én gang om måneden og drøfter alt fra skolens hverdag til politiker og principper. Et særligt fokusområde i 2023/2024 er bestyrelsens pågående revision af politikken omkring elevers brug af digitale devices (mobiltelefoner, smartwatches og bærbare computere) i skoletiden.